Gemeentedag D.V. 1 juli

Ga naar het nieuwsarchief | Gepubliceerd op: 12-06-2023

D.V. 1 juli 2023 staat de gemeentedag weer gepland. Op deze gemeentedag hopen wij een gezellige spelletjesmiddag en Amerikaanse barbecue te hebben op het kerkplein. De spelletjesmiddag is geschikt voor jong en oud. Aansluitend zal er een Amerikaanse barbecue zijn, u/jij zorgt voor het vlees, wij regelen de rest. Na deze maaltijd is er nog ruimte om verder met elkaar te praten. Wij hopen u/jou dit jaar weer te zien in een gezellig en fijn gemeente-samenzijn. Reserveer deze datum (1 juli 2023) vast in uw/jouw agenda, wij als commissie kijken er naar uit!
Het opgaveformulier kan ingevuld worden en daarna ingeleverd worden onder de toren, mailen naar gemeentedag@hervormdkesteren.nl of in een appje naar 06-55134144.