Drive-thru

Op D.V. zaterdag 3 juli organiseert de dorpsmarktcommissie een drive-thru. Voorafgaand hieraan konden er via een bestellijst allerhande dingen besteld worden. Brood, koek, gebak, vlees, ijs, sap, snoep, fruit etc. Maar ook non-food artikelen als cadeaubonnen, kaarten of bv een toefbundel. De opbrengst komt ten goede aan ons diaconaal project in Oekraïne en het rolstoelvriendelijker maken van het kerkplein.

U kunt helaas geen bestellingen meer doorgeven.

Betaling

Mocht u nog niet betaald hebben, dan kunt u dat alsnog doen op de volgende manieren:

• Maak het totaal bedrag over naar NL91 RABO 0103 9544 81 t.a.v. Hervormde gemeente Kesteren onder vermelding van uw familienaam en het betalingskenmerk: drivethru2021
  • Contant afrekenen bij het ophalen van uw bestelling op D.V. 3 juli
  • Betalen via tikkie bij het ophalen van uw bestelling op D.V. 3 juli

Ophalen

D.V.  zaterdag 3 Juli 2021 kan u uw bestelling afhalen op het kerkplein. Er worden veiligheidsmaatregelen getroffen om dit zo veilig mogelijk te laten verlopen. Het verzoek is daarom om in uw auto te blijven zitten tijdens het afhalen. Het tijdstip waarop u uw bestelling kunt afhalen is op basis van achternaam:

A t/m H

I t/m P

Q t/m Z

Vragen

Omdat het anders gaat verlopen dan normaal gesproken kunnen we als commissie goed begrijpen als er vragen zijn. Deze kunt u mailen naar dorpsmarktkesteren@gmail.com.

IMG 2483a