Collecteapp en collectebonnen

Bankgegevens

Bankrekeningnummer kerkvoogdij : IBAN NL22 ABNA 0478642105 t.n.v. Kerkvoogdij Hervormde Gemeente
Bankrekeningnummer diaconie      : IBAN NL27RABO0373710305 t.n.v. Diaconie Hervormde gemeente Kesteren

Collecteapp

De collecte-app Givt is te downloaden via www.givtapp.net/download. Na het installeren maakt u een account aan m.b.v. uw emailadres. Wanneer u op zondag wilt geven tijdens/na de dienst of later in de week gaat u naar de app.

De app (zie ook deze instructievideo) kent 3 stappen. Stap 1: hoeveel wil(t) u/jij geven. Stap 2: kies hoeveel u/jij wilt geven. Stap 3: Yes het is gelukt.

• Stap 1 kunt u/jij het bedrag invullen. Dit bedrag is voor een diaconaal doel. Voeg met het plussymbool de tweede collecte toe. Deze is voor kerk en eredienst. Voeg daarna de derde collecte toe. Deze is voor onderhoud gebouwen. De optie 1a is heel handig. De app onthoudt namelijk uw voorkeur -Hervormd kesteren-
    Optie 1a is heel handig. De app onthoudt namelijk uw voorkeur -Hervormd kesteren-
  • Stap 2 kent op dit moment twee opties. Optie 2a is de Lijst (Kies een doel uit de lijst). -> druk op blauwe symbool kerk -> vul in het zoekscherm -Hervormd Kesteren- in -> druk op de tekst -Hervormd Kesteren-, deze krijgt een blauw balk -> druk op de groene balk met de tekst -Geven-
    Optie 2b is de QR-code (Geef door middel van een QR-code) -> Scan de QR-code, met de fotocamera van de smartphone (zie onder).
  • Stap drie (Yes het is gelukt) -> druk op de groen balk met de tekst klaar.

De eerste keer dient u na het geven ook een aantal gegevens in te voeren zoals uw bankrekening. Mocht u vragen hebben bij het gebruik van de app kunt u contact opnemen met br. Hakkenberg of br. Zaaijer.

Collectebonnen

In onze gemeente gebruiken we drie kleuren collectebonnen*.

Kleur     1 bon 1 kaart (50 stuks)
Groen        € 1,80
€ 90,-
Zalm   € 1,20 € 60,-
Oranje   € 0,70 € 35,-

*Collectebonnen zijn aftrekbaar bij de Belastingdienst.

Bestellen collectebonnen

Collectebonnen zijn te bestellen bij de Familie van Tilborg, Guido Gezellestraat 13. Bij voorkeur per WhatsApp of telefonisch 06-1025 5061 maar per mail mag natuurlijk ook: tilko@planet.nl. In onderling overleg kom(t) u/ jij op tijd in bezit van de bonnen.

De rekening voor het betalen van collectebonnen is: IBAN NL91 RABO 0103 9544 81 t.n.v. Hervormde Gemeente te Kesteren.

Collectezakken